A SZEMÉLYES MOTIVÁCIÓ AZONOSÍTÁSA
A BM – Motivációk, Értékek (Business Motivators) kérdőív az embereket irányító belső, rejtett mozgatórugók más szóval értékek, attitűdök, motivátorok feltárására alkalmas eszköz. A kérdőív eredményei alapján készített riport bemutatja és összeveti a jelölt által fontosnak tartott belső motivátorokat, és ez által megvilágítja a viselkedést meghatározó mögöttes célokat. Feltárja azokat a személyes motivációkat, melyek befolyásolják az egyén viselkedését, döntéseit és cselekedeteit.
A kérdőív fejlesztője: Maximum Potential / Essential Insights
MIT MÉR A BM?
Azt a hat alapvető motivációs tényezőt tárja fel, amelyek meghatározzák viselkedésünket.
-
Önképzés: az ilyen ember szenvedélyesen keresi a problémák megoldását, a tudás megszerzésére, a valóság megismerésére, illetve minél több információ összegyűjtésére törekszik.
-
Önkifejezés: az egyén számára a szépség, a harmónia, a szubjektív tapasztalatok, élmények, benyomások megélése és élvezete a legfontosabb. Célja az egyéni önkifejezés és önmaga megvalósítására való törekvés.
-
Eredményesség: ezzel a beállítottsággal rendelkező személy a gazdaságosságot tartja szem előtt, befektetett energiájáért cserébe maximális megtérülést vár, hatékonyan használja fel idejét, tehetségét és erőforrásait.
-
Segítés: ezzel a fajta hozzáállással az egyén számára a legfőbb értéket mások támogatása, mások céljainak valóra váltása jelenti. A ráfordított időért és energiáért nem vár viszonzást, mindezt önzetlenül teszi.
-
Irányítás: az egyén számára elsődlegesen az önérvényesítés, a hatalmi pozíció megszerzése a legfontosabb. Vezetni, irányítani és befolyásolni akar másokat, győzelemre törekszik.
-
Elvhűség: az ilyen beállítottsággal rendelkező személy rendszert keres az életében, világosan megfogalmazott szabályok, elvek és tradíciók vezérlik, konzervativizmus és az elvekhez való ragaszkodás, elvhűség jellemzi.
A rendszer az értékeket egymáshoz viszonyított sorrend, illetve a populációs átlaghoz viszonyított (relatív) erősség szerint jeleníti meg, továbbá csoportos felmérés esetén az eredmények csoportszintű ábrázolása is lehetséges.
|
ALKALMAZÁSI TERÜLETEK
-
Kiválasztási döntés segítése
-
Kapcsolat-menedzsment
-
Konfliktuskezelés
-
Karriertervezés
-
Csapatépítés
-
Munkahelyi elégedettség növelése
-
Önismeret fejlesztése
-
A beosztottakat motiváló tényezők azonosítása
ELŐNYE
-
Azonnali tesztfelvétel, értékelés és riportkészítés
-
Könnyű adminisztrálni
-
Internet alapú
-
Költséghatékony, automatikus értékelő- rendszer
-
Validált, hazai viszonyokra adaptált és jogtiszta
TESZTJELLEMZŐK
-
15 feleletválasztós kérdés
-
10 perces kitöltési idő
-
Online/Papír ceruza verzió
A RIPORT TARTALMA
-
Szöveges értelmezés
-
Attitűdök erősségének összehasonlítása
-
Grafikus ábrázolás
-
Kördiagramon való ábrázolás
CÉLCSOPORT
FELHASZNÁLÓI TRÉNING
-
1 napos Train the Trainer tréning
ELÉRHETŐ NYELVEK
|