Jelenlegi hely

SALES MAX

Tesztjeink ASSESS ViewSuite 360 PeopleIndex DISC BM ThinkingStyles Facet5 Select SalesMax StressScan
smlogo ks

Értékesítői személyiség, tudás és motiváció

ÉRTÉKESÍTŐK KIVÁLASZTÁSA, FEJLESZTÉSE
 
A SALES MAX kérdőív értékesítési munkatársak kiválasztására és fejlesztésére szolgáló átfogó, internet-alapú, online, pszichometriai eszköz.
Célja az értékesítői sikeresség felmérése, vagyis annak előre jelzése, hogy az adott jelölt potenciálisan alkalmas-e arra, hogy értékesítő legyen, illetve hogyan fog teljesíteni értékesítőként.
 
MIT MÉR A SALES MAX?
 
A kérdőív három fő terület mérése révén képes megállapítani, hogy a jelölt mennyire képes sikeresen helytállni egy értékesítési pozícióban. Ezek a területek a következők:
 
ÉRTÉKESÍTŐI SZEMÉLYISÉG:
 
Mivel a személyiségjegyek viszonylag állandóak, kevéssé változtathatóak, ezért az értékesítési pozícióhoz elengedhetetlen, hogy az egyéni eredmények a megfelelő személyiségjegyekhez tartozó elfogadási tartományokon (sávokon) belül essenek.

 sm1

 
 
ÉRTÉKESÍTÉSI MOTIVÁCIÓ:
 
Az egyén szükségletei megmutatják, az egyén motivációi milyen mértékben illeszkednek a szervezet által nyújtottakkal. Segítségével meg lehet állapítani, hogy a jelöltet hogyan és mivel lehet a legjobban motiválni és vezetni. 
 
sm2

 

ÉRTÉKESÍTÉSI ISMERETEK:
 
Az értékesítési fázisokban alkalmazható megfelelő technikák és viselkedési minták ismeretéről nyújt képet. Ez szorosan összefügg a pályázó szakmai hátterével és tapasztalataival, ugyanakkor viszonylag könnyen fejleszthető, tanulható. 

ALKALMAZÁSI TERÜLETEK

Új munkaerő esetén:

  • Kiválasztás
  • Beillesztés
Meglévő munkatárs esetén:
 
  • Képzés-fejlesztés
  • Teljesítmény-menedzsment

ELŐNYE
  • Munkahelyi felhasználásra készült
  • Értékesítési potenciált mér
  • Internet alapú, gyors és egyszerű használat - kevés adminisztráció
  • Felhasználóbarát riportlehívás
  • Gyorsan értelmezhető és értékelhető eredmények
  • Standardizált, validált, hazai viszonyokra adaptált és jogtiszta

A KIVÁLASZTÁSI RIPORT

  • A jelölt erősségei és gyengeségei
  • Értékesítési Sikerességi Index
  • Grafikus profil
  • Útmutató és javasolt kérdések a személyes interjúhoz
  • Vezetési javaslatok

A FEJLESZTÉSI RIPORT

  • Egyéni erősségek és fejlesztendő területek
  • Fejlesztési javaslatok
  • Akcióterv az erősségek kihasználására és a fejlesztendő területek javítására
 
ELÉRHETŐ NYELVEK
 
  • magyar
  • angol
  • holland
  • koreai
  • portugál
  • spanyol

 

AKKREDITÁLT PARTNEREK
 

 

 

 

 

magyar